Onze manier van werken

Binnen de ICT sector zijn vele theorieën over de aanpak van aanvragen, incidenten, hardware, software en web-applicaties, denk aan verschillende lijnen en afdelingen.
Wij streven er naar alle niet projectmatige vragen binnen 1 dag af te wikkelen, en hierbij wordt de volgorde bepaald door de impact, contractuele afspraken en verwachte verwerkingstijd.

ICT ondersteuning

Systemen worden proactief gemonitord, gecontroleerd en ge-update, hierdoor kunnen problemen bij de gebruikers voorkomen worden en kost het u geen tijd. Daarnaast leveren wij systemen met een garantie gebaseerd op de verwachte gebruiksduur, onze leverancier zorgt voor de hardware-matige ondersteuning gedurende deze periode. Mocht er onverwacht iets stukgaan zal na vaststelling het probleem binnen 24 uur opgelost worden.

Web-applicaties

Om een applicatie goed te laten aansluiten geloven wij niet in een “one-size fits all” oplossing. We bouwen de applicatie specifiek voor uw doeleinde, dit doen we in de volgende volgorde:

  1. Algemene beschrijving web-applicatie
  2. Het vaststellen en digitaliseren van het betrokken bedrijfsproces
  3. Functionele en Technische eisen
  4. Offerte op basis van de functionele eisen
  5. Bouw + Evalutatie in fases
  6. Oplevering

Extern bureaublad

Wij bieden u de mogelijkheden om te werken in ons datacentrum. Hierdoor voorkomt u de kosten en het risico van lokale systemen. Alles, van uw bestanden tot alle bedrijfsmatige applicaties staan bij ons in Rotterdam of Amsterdam. Wij zorgen voor de back-ups van uw bestanden en houden de servers online. Doormiddel van virtualisatie zorgen wij ervoor dat u een up-time van 99,9% zult halen.